Πέμπτη 6 Μαρτίου 2008

Έτσι έζησε την "έφοδο" για το press.gr ο διευθυντής της εφημερίδας

«22 Φεβρουαρίου. Παρασκευή πρωί. Λίγο μετά τις 11. Μόλις έχω στείλει την πρώτη σελίδα της εφημερίδας στο τυπογραφείο. Είμαι στο γραφείο μου άυπνος και μαζεύω τα πράγματα μου για να πάω σπίτι μετά 28-29 ώρες χωρίς ύπνο.Χτυπά το εσωτερικό μου. Ήταν η Αθηνά η γραμματέας μου.Μου λέει ότι έχει έρθει κάποιος ανακριτής με ανθρώπους τις δίωξης ηλεκτρονικού εγκλήματος. « Τι θέλουν;» Ρωτάω. « Τον κύριο Καψαμπέλη». «Γιατί»; , «Δεν ξέρω.»Βγαίνω από το γραφείο απέναντι και βλέπω 4 άνδρες….Πηγαίνω βιαστικά ,σχεδόν τρέχοντας προς το μέρος τους. Τι θέλετε τους ρωτώ; Τον κύριο Καψαμπέλη. Τι τον θέλετε; Ρωτάω. « Είμαι ο 5ος τακτικός ανακριτής και οι κύριοι είναι της δίωξης ηλεκτρονικού εγκλήματος». Τι τον θέλετε; Ξαναρωτάω. « Είναι εδώ; Αυτόν ψάχνουμε. Πρέπει να μπούμε στο γραφείο του. Να ψάξουμε τον υπολογιστή του.» μου λέει. Αγριεύω». Ξεχάστε το, απαντώ. «Ελάτε πάλι την Δευτέρα όταν θα είναι ο ίδιος εδώ.». « Όχι τώρα πρέπει να ψάξουμε και θα ψάξουμε.» λέει ο ανακριτής. «Που νομίζετε ότι βρίσκεστε σε μπακάλικο ή φοροτεχνικό γραφείο; «Φύγε αμέσως και ελάτε πάλι την Δευτέρα,.». «Κύριε σας είπα ηρεμήστε ψάχνουμε για κακούργημα, που έχει γίνει από τον υπολογιστή του Καψαμπέλη.»- «Τι κακούργημα;»- «Ξεχάστε το, δεν μπορώ να σας πω. Να έρθει εδώ ο κ.Καψαμπέλης, γιατί δεν έρχεται; Δεν είναι κατηγορούμενος.»- «Τον ψάχνουμε και εμείς και δεν τον βρίσκουμε.»Όση ώρα τσακωνόμουν η Αθηνά προσπαθούσε να βρει τον Ανδρέα, χωρίς αποτέλεσμα.- «Εμείς θα μπούμε στο κομπιούτερ του. Ανοίξτε το ή θα πάρουμε μαζί μας τον σκληρό δίσκο.» επιμένει ευγενικά ο ανακριτής. Επικοινωνώ με την Αρχοντούλα(Παπαπαναγιώτου)την δικηγόρο της εταιρείας και μου είπε ότι πρέπει να έχουν βούλευμα για να κάνουν έρευνα.- «Θα περιμένετε μέχρι να έρθουν οι δικηγόροι» του λέω. Συμφωνεί με κάποια δυσθυμία…..Επικοινωνώ και με την ΕΣΗΕΑ με τον Γιώργο Βλαβιανό που είναι και συντάκτης της εφημερίδας μας. Ενημερώνει τον Σόμπολο και τον Τσαλαπάτη, τους προέδρους της ΕΣΗΕΑ και ΠΟΕΣΥ. Μου λένε ότι η επιδρομή είναι απαράδεκτη και επικοινωνώ με τον νομικό σύμβουλο της ΕΣΗΕΑ. Συμφωνούμε από την στιγμή που υπάρχει βούλευμα να ψάξουν τον υπολογιστή του παρουσία των τεχνικών της εταιρείας. Συζητούμε με τους δικηγόρους:- «Αν βρεθεί ο Καψαμπέλης και έρθει εδώ, εγγυάστε ότι δεν θα συλληφθεί;»- «Όχι , δεν ξέρουμε τι ακριβώς συμβαίνει.» Κάποια στιγμή η Αθηνά βρίσκει τον Καψαμπέλη και τον ρωτάω έξαλλος:- «Τι έχεις κάνει;»- «Τίποτα» μου απαντάει με μια φωνή σπασμένη.- «Τι τίποτα; Αυτοί μιλούν για κακούργημα.»- «Το ξέρω προηγουμένως πήγαν και από το σπίτι μου και η κόρη μου πήγε να λιποθυμήσει από την συμπεριφορά τους.»- «Πες μου τι έχεις κάνει; Το ψάχνουν;»- «Τίποτα σου λέω, το μόνο που έχω κάνει ,είμαι blogger στο Press.gr» Ανακουφίστηκα γιατί το μυαλό μου πήγε αλλού και ρωτάω- « Όταν λες γράφεις ,δηλαδή τι κάνεις;- «Έχω κωδικό και κάνω αναρτήσεις». Τα χάνω, έπεσε σαν κεραμίδα. Του λέω: «Έγραφες στο press.gr από τα κομπιούτερ της εφημερίδας και εγώ δεν ξέρω τίποτα;» του λέω θυμωμένα. Γνωρίζω τον Ανδρέα πάνω από δέκα χρόνια. Τον πήρα από τον «Ελεύθερο τύπο» στον Επενδυτή. Φίλος, συνεργάτης και επιτελικό στέλεχος της εφημερίδας. «Είμαι μπλόγκερ και όχι εγκληματίας» λέει αργότερα στα ΜΜΕ. …Του ανακοινώνω την απόλυση την επόμενη ημέρα στις 5μμ όταν ήρθε στην εφημερίδα….Ύστερα από έρευνα στο pc βρίσκουν ηλεκτρονικά ίχνη που δείχνουν ότι όντως έγραφε στο press.gr……Την Δευτέρα το βράδυ ακούω από τον Β.Χιώτη ότι εκκρεμεί αυτόφωρο. Είχαν δίκιο οι δικηγόροι, σκέφτηκα. Ο ανακριτής το ήξερε , ο Χιώτης το ήξερε ο ενδιαφερόμενος όμως όχι. Καταλήγω στο συμπέρασμα ότι όντως υπάρχει συμπαιγνία του κράτους για να χτυπηθεί το press.gr και ίσως όλα τα blog που ενοχλούν την εξουσία. «Το 50% αυτών που γράφονταν ήταν αλήθεια και αποκαλυπτικά. Το άλλο 50% όμως αδιασταύρωτα και υβριστικά, συκοφαντικά και κουτσομπολιά…..Περιττεύει να πω ότι ο Ανδρέας δεν είναι εκβιαστής, ούτε κακοποιός, ούτε εγκληματίας όπως προσπάθησαν κάποιοι να τον εμφανίσουν. Και περιμένω να αποδειχθεί, το εύχομαι από καρδιάς. Όμως περιμένω να παραδεχθεί και ο ίδιος τα λάθη του. Όποια και να είναι. Και περιμένω να ζητήσει συγνώμη από όσους άθελα του , θέλω να πιστεύω , έβλαψε. Ακόμα και αν ο ίδιος έκανε αθώες αναρτήσεις ,το Press.gr είναι ένοχο για πολλές δήθεν ειδήσεις και πολύ περισσότερο για σχολιογραφικές παρεκτροπές επισκεπτών του. Θα συμφωνήσω ότι η ανωνυμία του μπλόγκερ δεν είναι απαραίτητα κακή…..» Όλο το σχόλιο του Νίκου Φελέκη διευθυντή του Κόσμου του Επενδυτή αλλά και άλλα σημαντικά θέματα θα τα διαβάσετε σήμερα στην συγκεκριμένη εφημερίδα.
Απο το : troktiko